براکت شش ماهه:مزایا، معایب و فرایند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1400
بازدید : 284
نویسنده : mozhgan

اظهار نظر بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران در اینباره:

لبخند ما یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد ما متوجه می‌شوند، بنابراین به دنبال آن هستیم که ظاهر خوبی داشته باشیم. براکت شش ماهه یک بریس شفاف است که برای صاف کردن دندان‌های جلویی شما در حدود شش ماه طراحی شده است. این درمان نتایج سریعی را حاصل می‌کند، زیرا بر روی مشکلات مربوط به زیبایی و صاف کردن دندان‌های جلو تمرکز دارد. این نوع درمان گاهی اوقات ارتودنسی کوتاه مدت نامیده می‌شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دو دندان جلو

مزایای براکت شش ماهه

درمان سریع‌تر

 بزرگترین مزیت براکت شش ماهه، این است که درمان حدود شش ماه طول می‌کشد. درمان جامع ارتودنسی (که تمام دندان‌ها را صاف و مرتب می‌کند و بر شیوه قرارگیری آن‌ها روی هم تاثیر می‌گذارد) حدود 12 تا 18 ماه طول می‌کشد. درمان براکت شش ماهه به این دلیل که دندان‌های شما را سریع‌تر حرکت می‌دهد، درمان سریع‌تری نیست بلکه به این دلیل سریع‌تر است که فقط دندان‌های جلو را صاف می‌کند.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی دیمون

براکت‌های گسسته

درمان بریس شش ماهه دارای براکت‌های شفاف و سیم‌های به رنگ دندان است که به طور غیر قابل مشاهده‌ای با دندان‌هایتان ادغام می‌شوند. بریس‌های شفاف انتخاب محبوبی در بین بیماران است و می‌توان آن‌ها را هم برای درمان کوتاه مدت و هم درمان جامع ارتودنسی استفاده کرد.

درمان قابل استطاعت

سرعت براکت شش ماه معمولا در قیمت آن منعکس می‌شود و در اغلب موارد هزینه کمتری نسبت به درمان ارتودنسی کامل دربردارد. این هزینه ممکن است منعکس کننده هزینه بریس، طول درمان شما، یا حتی مهارت و تجربه پزشک شما باشد.

معایب

 نتایج در معرض خطر

از آنجایی که براکت شش ماهه فقط دندان‌های جلو را اصلاح می‌کند، چگونگی قرارگیری دندان‌ها را بهبود نخواهد داد (حتی ممکن است متوجه شوید که دندان‌هایتان پس از درمان بدتر شده است). درمان جامع ارتودنسی نه تنها تمام دندان‌های شما را اصلاح می‌کند بلکه باعث می‌شود که هماهنگی و عملکرد دندان‌ها بهبود یابد.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر خدمات دندانپزشکی ( دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان و....) می توانید به سایت دندانپزشکی ارتودنسی ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com